^.^مـنتدى ملكـات الاحـلام ^.^
اهلا وسهلا بك
زائرنا العزيز
كم يشرفنا وجودك معنا
اتمنى ان تسجلي معنا وتشاركينا اجمل الاوقات
والى اللقاء
اهلا وسهلا بك
زائرنا العزيز
كم يشرفنا وجودك معنا
اتمنى ان تسجلي معنا وتشاركينا اجمل الاوقات
والى اللقاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى للبنات فقط .لا تفوتي مشاركتك معنا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكته مضحكه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
•°o.O ملاك O.o°•
عضوة
عضوة
•°o.O ملاك O.o°•

انثى عدد المساهمات : 93
التًقيمـ : 1
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : باطول و بالعرض هنووده تهز الارض

نكته مضحكه Empty
مُساهمةموضوع: نكته مضحكه   نكته مضحكه Emptyالأحد يوليو 21, 2013 8:59 am

السلام عليكم

اليوم جبتلكم نكت Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy 

1واحد محششين ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وشكلك اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله ياه وكمان غيرت اسمك .

2محشش حلق شنبه دخل على أهله وهو بيضحك قال: تصدقوا والله ما عرفتكم

3محشش مزور ورقة بنكنوت انما 10/10 مع ذلك مسكوه ياترى ليه ؟ عشان كان مزور ورقة بستين جنيه

4محشش ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق

5اتنين محششين طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع .. يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع أتاريه محشش اكتر منهم المهم وقفوه و قالوا : له احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها..

6فيه واحد محشش دخل البيت متاخر فتحتله اخته الباب قام وضربها قالها ليه متاخره …

7محشش بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش، قاله غريبه أنا عندي معرفش إلا خمسه

8مره واحد محشش مروح بيته عمال يدخل فى المفتاح مش عارف فنزل الشارع لقى مراته فى البلكونه قالتله ايه يابو احمد ارميلك المفتاح قلها لا ارميلى الخرم

9مره واحد محشش قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى.؟!.. فقام جوزها ونط من الشباك

10مرا تلاتة محششين واحد بيقول للتانى انا لو معاىا فلوس هشترى نص الكرة الارضية التانى قال وانا هشتري النص التانى التالت ومين قالكم انى هابيعها

11مرة إتنين محششين بيكلموا مع بعض الاول: ليه سيارة الاسعاف واقفة امام المخبز الثاني: يمكن اتحرق رغيف عيش

12مرة اتنين محششين قلعوا هدومهم وقعدوا يزقوا فى عمارة جيه حرامى سرق هدومهم بيبصوا وراهم ملقوش الهدوم فقالوا احنا زاقينا كتير

13مره واحد محشش سال واحد طبيعي هي الساعه كام فالطبيعي رد الساعه عشره وعشره راحالمسطول قاله متقول عشرين وتخلص

14اتنين محششين واحد بيقول للتانى يا أخ هوه النهاردة الحد ولا التلات رد وقاله يا عبيط النهاردة الاتنين راح قاله يا راجل !!!!!!!! الاتنين مع بعض؟؟؟؟؟!!!

15كان فى واحد محشش دخل على بيتهم راح دايس على رجل امه قالتلو إيه ماشوفتنيش قال والله شوفتك بس فين مش عارف
441

وشكرا لكمVery Happy Very Happy Very Happy Very Happy 
ђỉღηđ
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
ђỉღηđ

انثى عدد المساهمات : 167
التًقيمـ : 1
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : محبوبة

نكته مضحكه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكته مضحكه   نكته مضحكه Emptyالأحد يوليو 21, 2013 12:11 pm